سؤالات متداول
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای اینکار، باید با واردکردن پست الکترونیکی (یا شمارۀ همراه، در صورت تأیید شمارۀ همراه) و کلمۀ عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینۀ “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درجشده” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی “لغو اشتراک” کلیک کنید؛ شما میتوانید پس از دریافت اولین ایمیل، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر یا اصلاحِ کدِ ملی با همان ایمیلی که با آن ثبتنام کردهاید به info@pwaxco.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید، متأسفانه بهدلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملیِ خود نخواهید داشت.
شما میتوانید پس از ورود شمارۀ همراه بهصورت کامل (******* **09) و واردکردن کلمۀ عبور، پس از تأیید شمارۀ همراه (ثبت کد دریافتشده از طریق پیامک) اقدام به ثبتنام نمایید.
شما زمانی میتوانید شمارۀ خود را تغییر دهید که شمارۀ همراه جدید نیز تأیید شود.
درصورتیکه شمارۀ همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردهاید، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، شمارۀ موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شمارۀ جدیدی ثبت نمایید.
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. بهویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
سؤالات متداول
علاوهبر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وبسایت پیواکس، دارابودن نمادِ اعتمادِ الکترونیکیِ دوستاره به این کسبوکار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسطِ مرکزِ توسعه تجارتالکترونیکی وزارتِ صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاهِ اینترنتی و تطابق نحوۀ عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسبوکار اینترنتیِ دارای نماد بهصورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحۀ اصلیِ وبسایت پیواکس با کلیک روی نماد از جعلینبودنِ آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین پیواکس با سابقۀ سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدهاهزار مشتری و ارائۀ خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقۀ درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره بهعنوان برند پیشرو در زمینۀ تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیرههای عرضۀ کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصربهفرد پیواکس استفاده کنید.
بله، بااینکه بدون واردشدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در پیواکس میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– بهسادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
– لیست علاقهمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.
شما در ۲۴ساعت شبانهروز و ۷روزِ هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافهکردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به پیواکس، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۳) اطلاعات پرداخت.
در مرحلۀ اطلاعات، ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینۀ “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویلگیرندۀ سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویلگیرندۀ سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به پیواکس، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
پیواکس با ارسال پیامک، مرحلهبهمرحله وضعیتِ سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینۀ “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
خیر، درحالِ حاضر تنها کالاهایی امکان سفارشگذاری دارند که در سایت پیواکس با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازشِ سفارش شما بهصورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و درصورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پیواکس با شما تماس خواهند گرفت.
خیر، بهمنظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
در مرحلۀ اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید بههمراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینۀ خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیشفاکتور الکترونیکی خریدِ جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.